Phaseolus Vulgaris یا همان لوبیا سفید از جمله حبوبات های سرشار از موادمغذی می باشد که در سال های اخیر ترکیبات استخراج شده از آن به عنوان یک مکمل لاغری طبیعی، ایمن و پرطرفدار مصرف می شود.

گلیکوپروتئین استخراج شده از لوبیاسفید یک مهارکننده آنزیم آلفا­­ آمیلاز است.آلفا آمیلاز در روده مسئول شکستن کربوهیدرات های پیچیده است. با کاهش فعالیت این آنزیم از شکستن نشاسته به الیگوساکارید ممانعت به عمل می آید. در نتیجه جذب کربوهیدرات های پیچیده کاهش یافته و از ورود قند اضافی به بدن و تبدیل آن به چربی جلوگیری می شود. همچنین به دنبال این مکانیسم شاخص گلایسمی وعده کربوهیدراتی مصرفی و ترشح انسولین بعد از غذا کاهش پیدا می کند. کاهش ترشح انسولین از چاقی شکمی و گرسنگی زودرس جلوگیری می کند.

مطالعات نشان می دهند که مصرف عصاره لوبیا سفید نه تنها به کاهش وزن کمک می کند بلکه افرادی که برنامه غذایی آن ها کربوهیدرات بالایی دارد          (همانند برنج و نان) و از این مکمل استفاده کرده اند، دورکمر و توده چربی در آن ها بیشتر کاهش داشته است و از همه مهم تر توده عضلانی بدن بهتر حفظ شده بود.

همچنین مطالعات نشان می دهند افرادی که اضافه وزن ندارند اما اضافه وزن به عنوان یکی از دغدغه های ذهنی آن ها است مصرف مکمل عصاره لوبیا سفید می تواند کمک بسزایی به آن ها نماید.

مصرف کربوفایت به افرادی که در مرحله پیش دیابت هستند توصیه می شود. لازم بذکر است مکمل کربوفایت کارن علاوه بر عصاره لوبیا سفید حاوی کروم نیز می باشد. همان طور که می دانید کروم عنصری کمیاب و ضروری برای بدن است که مصرف آن به کاهش وزن، بهبود سطح قندخون،کاهش تری گلیسیرید و کلسترول LDL و افزایش کلسترولHDL کمک می کند و تعدیل تمامی این فاکتورها برای جلوگیری از ابتلا به دیابت ضروری می باشد.
چرا کربوفایت کارن؟


معامله ای مطمئن با اعضای ویژه و دارای نشان! اطلاعات بیشتر

زمینه فعالیت شرکت پخش مکمل کارن

اطلاعات تماس شرکت پخش مکمل کارن

آدرس : دفتر مرکزی: ایران-تهران-تهران-منطقه 3-جردن - خیابان ناهید غربی - پلاک 3 - طبقه دوم
کارخانه: ایران-یزد-یزد-شهر صنعتی - بلوار اقاقیا - فاز دوم - برج آبی رنگ

تلفن : 021-26204283~7, 035-37272954, 021-22036396

فکس : 021-22036394~5

وب سایت : www.karenpharma.com


جستجو

 

مقالات